<

Im baaaaaaaaaack :D

Soooov i typ 3 h , känner mig inte lika kinkig som innan, vilket är ett stort plus ! (yy'
Tänkte studa lite franksa, men ja hittar inte boken så antagligen ligger den i skåpet ! ;oo
Jaaaaag vill inte vara singel längre vafan ! Men han jag vill ha bor typ 43265743687,45368736,54 mil här ifrån .__.
VET NI HUR MYCKET DET SUGER ?!
- Nej för det gör ni inte ;oooooooo
Iaf, idag fick jag snackat med isak .. & nu känns allt bra igen, idioten dömer faktiskt aldrig mig, han bara låter mig göra hur fan jag vill och det är ett stort plus i kanten . Lika så amanda , den lilla nudlen dömer heller aldrig mig, jag kan fan supa sönder mig själv och hon kallar mig varken fyllo eller idiot! :D

älskar er , amanda & isak :D:D

( fast att isak går mig så jävla mycket på nerverna vid vissa tillfällen ... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback