<

6 månader ♥

Sex månader har gått .. & i sex månader har vi hållit ihop.
Dessa sex månader är det bästa i mitt liv.
Jag har upplevt så mycket med dig, ett riktigt förhållande, ärlighet, romantik m.m.
men det viktigaste av alla dessa saker är äkta kärlek.
För det är vad detta är. Ingen har det vi två har tillsammans.
Det vi har är speciellt, många tror säkert bara detta är en fas eller något.
Men så ligger det verkligen inte till!
Vi har haft riktigt djupa nergångar då vi trott att allt varit över,  men vi har även haft våra höjder där vi kännt att inget kan komma åt oss, & det har det inte heller.
När vi bråkar Tobias .. jag kan verkligen inte andas eller sova tills det är bra mellan oss igen.
Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig. Det är flera gånger jag gråtit för jag trott jag varit nära på att förlora dig.
Detta vi har är för evigt, like you said before: tills den dagen döden skiljer oss åt & tills vi åter förenas i graven.
Det bästa jag vet är att vakna upp i din famn & somna i den på kvällen.
Tryggheten jag känner i din famn är otrolig, passionen jag känner i dina kyssar är överväldigande, kärleken & värmen jag känner från din blick är fantastisk.
Jag har sagt det innan, & jag säger det igen.
Många, väldigt många vill ha det vi har. Jag vill att alla ska få uppleva det jag får uppleva nu, här, med dig.
Men samtidigt så vill jag även att människorna ska få kämpa & gå igenom lika mycket smärta&svek som jag har fått gå igenom på resan till att hitta dig.
Min själs frände.
There is no one that can make my heart skip a beat except you.
Baktanken i allt jag gör är att vi ska kunna ha en framtid tillsammans, hade jag inte haft dig som peppa mig så skulle inte mina betyg se ut som de gör just nu, eller jo kanske men fortfarande du som har ett finger i spelet.
Senaste tiden har kanske inte varit den bästa för oss, men vi har tagit oss igenom den & nu är allt som det ska vara !
Kunde inte vara lyckligare.
Att förklara till någon varför jag älskar dig är att förklara det oförklarliga ..
Det första jag föll för & jag ska inte ljuga är din röst :$
Din underbara mjuka röst, ler bara jag tänker på den, din röst är som musik för mina öron .
Andra saken var din humor, haha, jag vet att jag sagt att den är dålig. Men jag älskar den, dina skämt är klockrena & jag bara älskar den, för din humor beskriver hur du är i dig själv.
Tredje är din personlighet, har nog aldrig träffat någon som sätter andra före sig själv som du gör. Du är aldrig självisk ! Fast att du borde vara det vissa gånger.
Sen kommer vi till dina ögon ! Blir knäsvag bara jag tänker på dom ! Så otroligt fina & blåa. Kan sitta & stirra in i dom, blir aldrig trött på det. Så vackra !
Jag kan nog inte säga fler saker här i bloggen, måste hålla det barntillåtet (;
Men jag berättar för dig senare ;)<3
Jag hade kunnat skriva så otroligt mycket mer, men tyvärr måste jag sova ;$

sex månader har vi klarat av svårigheter, & det ska bli fler månader ska det bli. med dig är jag trygg tobias.

Jag älskar dig, kan inte uttrycka mig enklare än så.. Jag Amina Madni älskar dig Tobias Nyberg


första gången


andra gången


tredje gången



true love.

jag                   älskar              dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback