<

chill lördag ftw !

Idag ska jag inte gör ett enda piss !
Har så ont i mina fötter så jag vill skrika .. & om jag har såhär ont då vill jag knappt tänka på hur ont Becca har ! :o
Jägers igår var skit kul, gick ju ditt med älsklingarna (a)
Det blev inget inlägg igår p.g.a att jag gick med amanda hem efter skolan & becca hänkade oxå.
Vi satt med ansiktsmasker & kollade simpsons haha.
Sen gick becca upp  & la sig i amandas säng för att sova & då gick jag & amanda & duschade ( i vars en dusch!)
Efter kollade jag & amanda på Family Guy, tills lilla becca vaknade & gick hem för att duscha & äta.
Amanda & jag gick upp på hennes rum, plattade håret.
Sen vid 7 vandrade vi hem till Becca för att fixa oss. Hade skit kul & det är tack vare er två underbara små skitar ! (L)
Paula körde oss till jägers vid 21:20.
Träffade alla & hade skit kul.
Jag & becca fick en lysande idé att kasta is rätt ut på dansgolvet, vilket vi gjorde.
spottade även is på Emil..förlåt emil (a)
Nej nu ska jag göra något vettigt med mitt liv (:
iloveu tobias <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

asså snälla,domo bilderna:/<3

men tack för dagen,hade skitkul<33

2010-04-26 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback