<

heyy soul sister !

min uppdatering suger riktigt hårt, jag vet.
Men..snälla ha förståelse.
Jag jobbar på att bli bättre, plus är det min blogg, så jag gör vad the hell jag vill göra med den !
So.. update på vad som händer i mitt liv..
Håller på att bli förkyld igen..
Mår illa & har gjort nu i två dagar.
Ingen skola imorgon heller.
Var på ungdomsmottagningen idag.
Skaffat p-piller för er som undrar.
Har hittat avslutningsklänningen.
Ska in till malmö imorgon för att köpa jägersklänningen.
Om jag orkar dårå..
kanske inom dennis & hälsa på.
Har två prov denna veckan.
Franska & Fysik.

har fått ett stativ till min kamera (H)

nu kommer låten som jag spelat de senaste veckorna :

Train - Hey, soul sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback