<

hiss&diss

Var ett tag sen jag gjorde detta. Så nu kommer jag igång igen !



Långa svarta naglar :
Långa svartmålade naglar är hur snyggt som helst !
Ser så skabbigt ut när man har nerbitna korta naglar & sen målar man dem svart.
Nej usch!

Blusar :
Vem älskar inte en snygg pastellfärgad blus ?
Till ett bar snygga jeans, shorts eller leggins.
Ja, blusar går verkligen till nästan allt.

Dream Matte Mousse :
Älskar verkligen denna foundation.
Den är matt & lägger sig inte som en mask på ansiktet, utan huden får andas.
så helt klart tummen upp för mousse foundation ! :thumbup:



Leggins med nitar :
Usch & fy!
Tycker man ser så emo ut i det .
+ det kan verkligen inte vara skönt att ha på sig .

SJ's förseningar :
Nej, fy vad jag hatar förseningar .
+ att SJ's förseningar är brutala, verkligen.
Det är inte så att de är nårga få minuter försenade.
Nejdå .. de är fan nästan en timme försenade & mer .

Förkylningar :
Hatar verkligen det !
Är hellre riktigt sjuk än att ha en förkylning, för det är det drygaste som finns !

- p.s. för folk som inte fattar . När jag gör hissar&dissar så gör jag det efter mina åsikter. Så om jag nu tycker att svarta naglar är snyggt, men inte leggins med nitar. Är inte det min åsikt ? Jo precis :)

Bilder från förra veckan.

helena !


en robin


en trött amina


en tobias på en osminkad amina


*
no comments*


en oles


sööööööööööööööver




jag&selma


en bengt



Kommentarer
Postat av: hahah

lite kul att du sitter och hissar svarta naglar och sen sitter och säger att leggings med nitar är emo vafan är skillnaden egentligen? svarta naglar är mer emo för nitar är mer som ett snyggt tillägg bara

2010-04-06 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback