<

home again

är hemma igen, eller har varit det ett bra tag.
Såg globen wtf ! Har sett den innan men vafan, en boll mitt i sthlm :d
Skit kul att träffa Anna & hennes sambo Igor a.k.a Igge + Kevin&Sebastian.
Åt påskmiddag, mycket gott & satt & pratade.
Åkte vid 20:00 var hemma 21:00.
Älskling, söt som han är somnade i mitt knä, sen väckte jag honom & la mig i hans knä :blush:
När vi kom hem så var vi lite med Robin, sen gick han & vi .. (a)
Sen gick vi ner & reserverade biljetter till Green Zone för imorgon, & nej det är inte det som var så hemligt ;)
Nu ska jag ligga & dega i sängen medan älskling sitter & spelar.
Underbart att bara ligga bredvid honom & känna hans närhet :blush:
Nu kommer han, så kram på alla er :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback