<

kiss me thru' the phone

Skolan idag var segaste någonsin. Men!
Fick reda på våra uppsatser vi gjorde om industriella revolutionen - detta gjorde vi på SO&svenskan.
Fick VG i allt & på provet fick jag VG med. riktigt nöjd faktiskt, har ju höjt mina betyg :blush:
Haha, även i Dans&Rytmik fick jag VG+ vilket jag är otroligt stolt över :cool:
Alla går bara uppåt !
Skulle egentligen shoppat med amanda idag, men duktig som hon är på att planera så hade hon konfa idag.
soo, vi ska göra det imorgon ist. mysigt värre! 
Är så trött att ögonen går i kors :o
Men jag ska vara vaken ett tag till, för min lilla sjukling ringer väl snart & har inte pratat med honom på hela dagen !
shocking ? I know !
Nej, nu ska jag faktiskt gå & lägga mig.
Är trött som en sten :o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback