<

Mitt I Allt

Nu är min älskade mobil inne på lagning, får tillbaka den om typ en och en halv vecka :(
lid med mig ? (a)
Första dagen med p-pillerna gick åt helvete, i morse spydde jag som satan i gatan.
Allt är bra nu, men det var verkligen jobbigt..
Imorgon är det Valborg fuckers ! :D
Ska vara med Amanda,Becca,Vicky,Filip,Ragge & Martin alla vi ska sova hos Amanda sen ;)
Skit jävla kul kommer det bli ((:
Om två veckor sticker jag !
& nästa helg är det loppis så alla kom ditt & hjälp oss samla in pengar (aa'
Jag vill bada sååååå otroligt mycket, vill bara känna känslan av vatten om omsluter en när man dyker :)
Ska köpa 4 nya bikinis nästa vecka tror jag :$
Amina (L) Bikinis typ :$

Dagens låt är en låt som becca hittade & visade amanda & sen har amanda visat mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback