<

ny desing på G!

jauop, ny desing på G.
amanda dovling heter sötnosen som fixar desingen, hur duktig som helst är hon !
eum...har haft migrän hela satans dagen.
Nu är det väl typ borta.
jaaa, ska hoppa i duschen strax, i feel ugly today ! :(
jag har beställt massa fina tunikor & sommarklänningar :D
12 maj sticker jag igen, cya suckers.
så det blir nog inga inlägg då...skiter i bloggen när jag är där uppe.
förlåt, but it's true .. :blush:
asså nu bara babblar jag, har egentligen inget att skriva om, men tänkte att något kan jag ju skriva om.
ehm..att vara på in2shape suger, as tråkigt !
tror att nästa vecka blir roligare, ska vara på dagis då. :thumbup:
nej nu slänger jag upp dagens låt så får vi det överstökat :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback