<

tack amanda !

älskar min nya desing ! :D
euhm..började 13:00 idag, & skulle sluta 20:00 men fick sluta typ .. 16:00 ist :D
det är skit jävla fucking tråkigt där nere, får inte gör något kul alls !
aja, dagiset kommer bli så mycket roligare, det vet jag ;)
va med eva idag, & vi vandrade runt i Höör i hopp om att någon snäll hest skulle ha en extra mobil att låna till mig för min f*tt mobil la av idag. Vet i helvete varför men det gjorde den.
Så mamma ska lämna in den på Crazy Disc imorgon & få den fixad..annars jävlar !
obs ! om någon har en relativt ny mobil som dom vill sälja så maila mig på [email protected]
Filip var så snäll att jag fick låna hans gamla mobil, min räddare :D
+ nu ska jag vara snäll mot filip ...iallafall tills min mobil funkar igen (h)
åhh, känner hur blogglusten kommer tillbaka nu med den nya fina desingen :D
började med mina p-piller idag & nu har jag fått huvudvärk, men ingen fara.
Som barnmorskan sa, det kunde hända att man fick de.
nu tänkte jag nyss på något men det försvann...
ÅH valborg i övermorgon !
tälta med folket (H) ska fota satan ;)
+ imorgon är det 6 månader med älskling :$ <3
nej nu kommer dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback