<

when you love someone you have to let them go ..

Jägers imorgon med älsklingarna !
pep som bara fan! :D
nästa torsdag har jag & Tobias 6 månader.
if anybody cares..

Hade två prov idag, franska & fysik & båda gick bra ! :thumbup:
Nu blir det inte fler prov förren efter praon som början nästa vecka.
Ska vara på In2Shape nästa vekca.
Börjar nio & det ligger typ 5 min från mig, fan vad chill asså !
+ att imorgon så ska ALLA säga grattis till Eva som blir 15 ! :D
gz stumpan ! <3
Min present till henne äger ! :cool:
Ny desing till bloggen är på G ;)

blir antagligen tobias till kristeblablavärd (:

& valborg blir det att spendera med babesen ! ;)

Nej nu ska amina tänka vidare på en major sak.
live laugh love ;)

Dagens låt :
Jesse McCartney - It's Over. älskar'n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback