<

Bisarra tattarungar !

- holy fuck vad det händer saker i Höör.
Skolan idag kände skit seg, började med matte & jag & ebba tog upp BOOBS igen. Helt underbart. Svenska sen, satt ute i korridoren & läste med Eva, Ebba & Arta. Skrattade så att jag fick magknip, orkar inte berätta allt, men ebba var inblandad. Lunch sen, inte för att det var så värst gott, blodkorv atl. potatisbullar. Åt så klart potatisbullarna.
Sen var det SO, satt med Gabbe, Davve & Simon, blev ganska många skratt. Gabbe skulle typ göra något på mig så råkade han slå mig i huvudet :o
Sen var det en timme slöjd där de bara snackade en massa, sen hade vi idrott. Var ute & spelade Topsboll & Lacross. Äger på båda, mhm.. 8)
Slutade efter det, kom hem åt lite av min supergoda lidlglass, sen somnade jag på soffan. Vaknade till när pappa kom hem, men sen somnade jag till sex. Inte kul, är nog tröttare än vad jag var innan jag somnade. Blir strax duschen tror jag. Sen ska jag tända ljus i rummet & kolla film tror jag. Vet inte riktigt vilken film...Vill se Paranornal Entity men ska nog faktiskt vänta med att se den tills jag åker upp till älskling. Har en känsla av att jag kommer vara skiträdd efter filmen & då vill jag helst sova med någon som håller om en på nätterna. Praoplats är redan fixad för min del ya0. Så jävla mysigt nu när det regnar. Helt  lovely. Men nu får jag ta mig i kragen & gå & duscha innan jag somnar här vid datorn. Kanske kommer ett inlägg till, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback