<

Dag 1

Då vart första dagen avklarad, känns faktiskt ganska skönt att komma in i rutiner igen. Tror man tar vara mer på de dagar då vi är lediga mer nu när skolan kört igång igen. Tror att man bara slösar bort de sista lediga dagarna på sommarlovet då man redan gjort det mesta man ville göra på sin lediga tid. Men nu ska vi inte bli helt djupa eller vad man ska säga. Samlades i vårt nya hem klassrum, pratade lite & så. Fick ut massa papper & vi pratade om gymnasieval - oj redan ni har nyss börjat - är säkert var ni tänker. Men nu är det så att jag går i en väldigt ambitiös klass som vet precis vad dom vill ha ut av skolan & sin framtid. Nu har tydligen klasserna klassbloggar, om man ska kalla de det. Jag & Ebba ska fixa designen på vår & vi är även de två elever som är ansvariga för att skriva läxor & prov där. Hade lunch vid tio i tolv. Slutade där efter, när man kom hem så snabb städade man & packade ner alla papper man ska lämna in i skolväskan. Ska bli kul att dra igång alla lektioner imorgon. Har äntligen Catarina i matte igen. Usch & fy för Tina ! Nästa torsdag blir det inga inlägg alls, ska åka till Kivik med klassen & kommer inte hem förren fredag vid 14:00 är vi väll på skolan igen. Ska bli riktigt kul !
Nu ska jag gå & hjälpa pappa sen bara ta en kopp te & mysa i sängen med en film.
Hahaha, gud. Jag har blivit en riktigt filmidiot. GOSH, haha nej nu ska jag inte överdriva.
Men vi hörs kanske senare.
pussaminatår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback