<

Fransk manikyr !

Mf idag med Vicky, Amanda, Eva, Ebba, Emelie, Ellen, Madde & senare Bea & Matilda.
NRJ var 100 ggr bättre än rix fm faktiskt, så mycket bättre artister !
Typ Locnville, Sean Banan, Kato Rasmus Seebach? Lazee, Sibel m.m
Åkte in direkt efter skolan, var inne lite efter fya. Gick till Subway & köpte mat. Sen tillbaka till stationen för att ta bussen till Triangeln. Väl framme så splittrades hela gruppen. Jag, Vicky & Amanda gick till hollywoodnails för att jag & amanda skulle fixa naglarna & de andra gick till polskamarknaden.
250 :- blev det, dom har något erbjudande nu, annars kostar det 300 :- inte alls dyrt tycker jag. Dom är jätteduktiga med, är verkligen skit nöjd med min naglar. Haha, är typ helt fascinerad av dem. Så långa & fina. Helt perfekta!
Precis som min älskade pojke !
Whoops ! Nu saknade jag honom lite mer  :(
När jag kom hem idag så packade jag & sedan snabbt in i duschen. Efter det så la jag in all min tvätt i tvättkorgen & fixade rummet lite, för som vissa andra så har vi ingen städare som kommer till en, en gång i veckan ebba ebba ebba ! :D
Skulle egentligen dricka te, men det sket sig. Pratade med älskling ist & drack mjölk.
Just nu sitter jag & typ halv sover så det känns som att det är dags att lägga sig.
Imorgon 9:00 åker hela åk9 till Kivik & övernattar där tills på fredag. Är hemma igen vid 14:00.
Alla ska dygna imorgon, annars suger ni :o
Jag vill faktiskt hyra film...äsch får väll göra det på fredag kväll, om jag överhuvudtaget orkar, tror jag kommer vara ganska död då.
Hörs på fredag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback