<

Hope it gives you hell !

Nu sitter jag här igen, har kollat klart på Glee & har absolut inget att göra & tror faktiskt inte heller att jag vill göra något..
Blir att lägga sig lite tidigare denna veckan, måste ju komma in i rutinerna igen. Känns faktiskt lite bra, för nu har man något att göra på vardagarna & inte bara sover bort dom. Plus att man får träffa alla kompisar igen, fast lektionerna  & det hade man kunnat skippa. Fast jag ska sköta mig bättre detta läsåret !  Amina ska göra ALLA sina läxor & inte vara sjuk så mycket. Gud ge mitt ett bättre immunförsvar !

Saknar min snuttigull pojkvän, haha fy vad jag lät cheese där. Men han är snuttigullig & helt underbar, helt perfekt faktiskt. Älskar stunderna vi har tillsammans, från att han sitter & kallar mig kinkig för att jag lät kinkig bara för att han inte ville åka en rolig karusell med mig på tosselilla till att jag kallar honom kinkig för absolut ingen anledning.
Vi är som vi är ! God damn perfect !
Helt grym låt alltså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback