<

I can do it too

Ska börjar köra med 5 sanningar om mig, varje dag har ett nytt tema. Nu kör vi:
Konstigt skit
  1. Jag har sedan jag var liten inbillat mig själv att om jag har täcket på mig & inget sticker ut så kan inte spöke&sånt ta mig.
  2. När jag går på toa på natten måste jag sätta in höger fot först. :s
  3. Jag måste sova med min mobil under kudden, för om vi får inbrott så kan jag ringa polisen dirr.
  4. Jag MÅSTE sova med stängd dörr, kan inte somna annars
  5. När jag var liten kunde jag absolut inte sova hemma eller borta utan min gose kanin Ninnis. & så var det fram tills jag var typ nio ?
Så där har ni dom fem sanningarna, hoppas ni gillar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback