<

Kitkat !

Igår kväll blev det ett riktigt regnoväder med åska & allt. Tycket det var riktigt mysigt. Men tyvärr hade man inte älskling här så att man kunde mysa...
Tände massa ljus i rummet & kollade på film, eller man kan inte säga att jag tittade på filmen med tanke på att det var så otroligt dåligt kvalité så jag fick stänga av den ganska snabbt. Men jag skulle iallafall försöka titta på Sex And The City 2 men som sagt, det sket ju sig. Så nu väntar jag på att Grown Ups ska ladda klart & sedan kolla på den.
Senare ikväll blir det tivolit med Becca & Amanda. Kommer ha kameran med mig så bilder kommer det bli. ;)
Har även beställt hem kläder från Nelly, igen haha. Men så sjukt snygga kläder som dom har så kan man inte mer än att göra det.
Blev en Grå melange färgad Cardigan.
En oversize t-shirt.
& ett halsband med glasögon på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback