<

Maskinen igår !

Förlåt för att jag inte uppdaterat på en typ två dagar, men nu när skolan dragit igång så kommer jag nog inte uppdatera dagligen, för skolan går verkligen först i år ! I vilket fall som helst så drog ett helt gäng in till Malmöfestivalen igår. Det var jag,Lovias, Erica, Emelie, Ebba, Amanda, Eva & Viktoria. Träffade även Frida, Klara, Sabina, Madde & Bella där inne. Kollade på Rix Fm Festivalen, den var sådär. Ganska bra artister faktiskt. Jag & Amanda drog & åt i typ mitten av allt för då pallade vi inte stå upp längre. Åt på Subway. Sen stack vi till Åhlens & testade massa smink & målade naglarna 8) Sedan letade vi upp Ebba & Vicky som satt & åt. Sedan kom Eva,Erica, Emelie & Lovisa. Stack in på Max för att Ebba skulle byta om & vissa behövde gå på toa. Gick till stora torg & hade helt lovely platser för att kolla Maskinen på ! Alltså det var helt awesome vilket drag där var ! Kommer video sen på det. Efter det så blev vi av med Amanda & Vicky, men dom var på tivolit så vi drog oss ditåt. Men det började regna så vi gick in i en godisaffär. När det slutat regna så gick vi vidare, fast Erica, Eva, Lovisa & Emelie stack & åt. Så jag Ebba, Amanda & Vicky åkte Extrem. Skit kul. Sedan skulle vi till Stortorget igen men skulle möta upp Nicke & Lukas först. Lukas var skit packad så vi fick ta han om den lilla stackarn. Haha video på honom kommer med upp sen. Skulle kolla på Familjen, men då var det skit mycket folk, fick typ öl kastat på mig & någon sliskig blatte som raggade på oss osv osv, så jag, Amanda & Vicky stack till Wayne's Coffe & köpte Chai Latte & Mocha Latte. Sen fortsatte vi till stationen & tog tåget hem. Vickys mamma Helena körde mig hem & var hemma vid tolv. Mina fötter gjorde skit ont & jag var helt slut. Men dagen var helt underbar. Hade super roligt med er tjejer & detta gör vi om på onsdag igen, då vi ska se NRJ in The park.
Nu ska jag fortsätta med fysiken & sedan äta glass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback