<

Nothin' on you baby

Älskling har åkt hem ...*snyft*

När han åkte så gjorde jag inte så mycket, åkte till Eslöv & köpte såna typ korgar att ha smink & diverse saker i.
Så jag har fixat med det, skulle egentligen städa mitt rum, men den städglöden försvann lika fort som den kom.
Blir att jag städar på onsdag när jag och mamma möblerar om i mitt rum. Är trött på hur jag har det nu.
Har äntligen vunnit kampen om att få måla om mitt rum.Blir väl i November när pappa åker till Thailand, tror inte han orkar hjälpa till haha. Kanske kan få hit älskling till att hjälpa mig .. hm... 8)
Imorgon blir det Malmö med Eva & kanske Ebba, ska väl ner till Havet & fotografera lite. Så räkna med bilder imorgon. Eller ja, vi kan ju alltid hoppas på att jag orkar lägg upp dem när jag kommer hem.
Btw, glöm inte att ni kan följa mig på Bloglovin'. Nu ska jag fortsätt med att kolla färdigt på How I Met Your Mother & sen chilla sönder.
Min fina keps med mitt fula hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback