<

Ny design.

Som nog alla ser har jag ny blogg design. Tack så mycket Eveline !
Är faktiskt fortfarande sjuk, men ska bli bättre på att uppdatera. För evves&tobias skull :D
Var lite med Eva idag, bakade scones & kollade på phineas&ferb. I know, det låter skit töntigt, men det är så jävla bra ! Disney Channel 4-life ! Senare in på kvällen så kollade jag på de sista 45 min i The Green Mile.
Alltså fatta vad jag grät ! Så sorglig, okej andra kanske inte tycker det. Men liksom dom tänker inte som jag.
Men det var jätte synd om John Coffey, han ville inget/ingen något ont. Han var liksom ett Mirakel & han blev dömd för något han inte gjort. Shit, kudden blev helt ner snorad xD
Nej isch, bara jag tänker på det blir jag ledsen.
Vidare, just nu kollar jag på How I Met Your Mother på datorn.
Så jävla roligt !
Blir väl sova snart antar jag.
Så godnatt!
Kolla så söt ! Han hade aldrig varit på bio så vakterna fixade så att han fick se på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback