<

ojsan !

Hoppsan ! Jag hade total glömt att jag hade en blogg, så blir det när man har ett socialt liv..
Nej men Tobias & hans mamma plus Robin kom ner i onsdags, mötte upp dem i Hässleholm, vi tog en fika & sen åkte vi till Robins pappa som bor i Åhus, satt där & hade mysigt & sen körde vi vid halv åtta tiden för vi skulle äta. Åt på en liten mysig restaurang, det enda negativa med stället var att det tog otroligt långt tid innan vi fick  vår mat.
Helena & Tobias släppte av mig vid mammas jobb, mamma & Helena stod & pratade lite sen körde dom vidare till Vinslöv där de sov & vi körde hem.
Vaknade tidigt i Torsdags, åt lite & kollade lite på TV. Ringde & väckte Amanda & sen ringde jag Tobias. Dom sa att dom skulle komma till mig om lite mindre än en timme, så det blev snabbt in i duschen & sen kasta på sig kläder. Hann precis klä på mig när Tobias smsa att dom var utanför.  De kom in & jag packade snabbt & fick tag på Amanda igen. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra, så vi bestämde oss för att följa med Helena till Simrishamn, & Amanda skulle egentligen med men hon ville inte åka så långt. Haha, i sista minuten så bestämmer vi oss för att åka till Tosselilla medan Helena åkte vidare till Simrishamn. Skit kul där inne, älskling vann tre nallar till mig & en påse bilar. Mycket lyckad dag. Vi blev hämtade kl 18:00 då det stängde. Körde till Hörby för att handla mat & diverse saker som vi behövde & sen vidare till Vinslöv. Var framme vid tio över åtta. Satte igång grillen direkt, men fick inte mat försten 21:30. Fast gott var det ju så.. !
Efter vi ätit & sånt så gick vi in i huset där poolen låg & badade. Skit kul ! Fast att mina köttiga sår på fötterna sved hela tiden. & hur jag fått dom är det bara jag&tobias som vet. ;)
Somnade förre älskling & robin faktiskt men vaknade i slutet av Paranormal Activity som de satt & tittade på.
&& har jag nämnt att vi som i kåtor ? :o
De har vi iallafall.
Idag blev vi väckta vid halv nio, gick in & åt frukost sen gick vi ut & la oss igen. Sov fram till typ 12.
Helena var tillbaka vid halv ett, vi fixade till oss & åkte mot Höör, fast  vi stannade till vid Hardys för att äta lunch.
Var hemma hos mig vid typ två ? Pappa kom hem vid fyra & allt gick jätte bra. Alla kom överrens & nu kan allt bara gå uppåt..
Som sagt, mitt liv kan inte bli bättre än vad det är just nu.
I exakt denna har jag sovit i inatt. inte så värst skönt ..
Du är mitt ledande ljus när allt annat är mörkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback