<

*pfft*

Nu kommer mina ärliga åsikter om filmen:
DEN VAR INTE SÅ BRA SOM ALLA SÄGER ATT DEN ÄR !
& det är min ärliga åsikt. Den var absolut inte som jag hade tänkt mig.
Jag blev tårögd knappt en gång, typ när hennes lillebror var helt fanatisk över att göra glaset färdigt.
Fem minuter in i filmen blev jag skit irriterad på Miley som verkligen var som en bortskämd liten 5 årig snorunge som man bara vill ge på käften. Handlingen var väl okej, typ som alla andra tonårs filmer nu för tiden. Lätt att räkna ut .
Jag menar när jag såg Remember Me så grät jag floooder & var verkligen helt fast i filmen. Jag älskar den filmen & kommer helt klart se den fler gånger, men denna filmen var en sån film man ser en gång & sen är det bra med det.
Detta är min åsikt, ingen annans.
Så av fem tummen upp, får denna filmen tre.
Denna föll mig inte i smaken, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback