<

The way you feel inside

Detta inlägg är bara om Kivik .
Kom till skolan vid 8 ngt, alla stod vid bussen & väntade även sjuorna som skulle till Hästveda.
Sjuor & åttor åkte före oss, då vår buss kom vid tjugo över nio tror jag. Dock skulle den ha kommit nio.
Alla kastade in sina väskor i bagageutrymmet & sprang för att få plats längst bak.
När vi kommit in i bussen så startar Junne musiken, men den blir snabbt avstängd då busschauffören säger att vi inte får ha den på p.g.a att han måste koncentrera sig när han kör. Alla började bua & så. Bussen kör till Hardy's för att hämta upp folket som bor inne i Höör. Blev lite ont om plats så Isak fick trängas med johan & fyra andra längst bak. Men det gick bra ändå. Mycket sång & skratt på bussen. Väl framme så bar alla  in sina väskor i det stora rummet där de flesta skulle sova. Var fler 100 väskor över allt. Med andra ord, kaos. Men sen igen åk9 är definitionen på kaos. Slog i min lilltå två gånger & min stortå en på en skit hård väska som sedan visade sig vara Ebbas .__.
Efter att våra mentorer haft sitt sega tal & sånt så tog alla fram sina matsäckar & åt. Vissa gick in till byn osv. Kvart i tolv samlades alla utanför scoutstugan & sedan bar det av till Stenshuvud. Vägen var skitdryg, men tackvare Junnes högtalare så överlevde man. Gick upp för världens absolut drygaste trappa. Var skit sur när jag kom upp. Fast det var nästan värt det när man såg utsikten. Fikade lite & så. Sen gick vi till Naturum. Köpte glass & lite sånt. Efter ett tag så tog Jan de människor som ville till Café Annorlunda dit & vi andra gick hem. Visa människor var skitdryga på vägen så jag blev fan bara surare. Gick med Arta resten av vägen. Hade mensvärk & mitt knä började hoppa satan. Men Mia & Catarina sa att vi bara skulle fortsätta gå. Sen ser vi dem köra förbi med typ Emelie, Sofie & någon till i bilen som tydligen inte pallat gå. Fatta vad jag lackade. Var skit förbannad när jag kom fram till scoutstugan igen. Så jag ringde älskling & ventilerade ut min ilska & hörde hur han höll med & sa att jag hade rätt & de andra fel. Efter det så var mitt humör då absolut topp! Pumpade musik när vi kom in. Sen vid halv sex något blev det mat. Efter det bytte folk som skulle bada om & sedan drog vi ner till havet. Själv badade man ju inte då jag redan visste att det skulle vara skit kallt i vattnet. Men vissa är dumma & badar. Visst fick vi mycket skratt där oxå. Själv gick jag och ebba ut på piren & tog jätte fina bilder - kommer upp senare - sedan gick de flesta till en lekplats & vi hade skit kul med en typ kopp som man kunde sitta i & snurra på.
Var påväg tillbaka senare, men vi vände om och gick med ilir & co till hamnen & tog massa bilder där med.
När vi kom tillbaka så hade de redan startat elden på baksidan där alla satt & mös. Efter ett tag blev jag & ebba skit flummiga & gick ut i skogen & höll på. Kan säga så mycket som att min & ebbas humor dödar verkligen.
Efter att vi nästan dött av skratt så satte vi oss vid elden igen & sedan blev det hamburgare. Gick sedan in & fixade sovplats. Men den ändrades sedan under natten. Folk satt & kollade Da Vinci koden på tv & sedan kollade de massa andra program. Alltså jag fick max 5h sömn den natten. Men det är faktiskt lungt. Blev väckta 8 åt frukost & sedan satt en massa folk & kollade på Mumindalen & hade jättekul. Städade & packa ihop våra saker. Bussen kom elva & åkte till vår överraskning som de sa var Lantbruksmuseumet. Men det var ett Kannibalmuseeum istället. Faktiskt intressant. Blev indelade i tre grupper, så under tiden en grupp var där inne så underhöll vi andra oss med att leka med katterna & hönsen. Matilda jagade ikapp en jätteful höna som hon sedan kastade på Ebba. Vi döpte alla hönor med. Ganska kul faktiskt. Var tillbaka på Sätofta vid 2. Jan körde mig hem & sedan kollade jag bara tv.
Så det var Kivik det. Nu ska jag gå & hjälpa pappa med maten, för strax kommer gästerna.
Ilirs rumpaaa, moonade gjorde han lite mycket i Kivik.
mycket nöjde med denna bilden, helt oredigerad med.
Här är koppsaken jag pratade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback