<

Varför bloggar jag ens nu ?

Är så jävla arg & sur att jag har tårar i ögonen. Oj, en sanning ni inte visste om mig. När jag blir riktigt sur/arg blir jag tårögd, ska det illa till så börjar jag gråta & skrika som in i helvete. Nog om det.
Som sagt är på så jävla dåligt humör så att man kan se det fem km från mitt hus..är säkert värsta svarta auran runt mig. Skolan var väll bra idag..minus när isak & filip får sina dryga stunder. Ska läsa Twilight boken på svenskan, se filmen & sedan ha prov på det. Är inte alls peppad då jag är helt emot att läsa den på svenska för att det inte blir detsamma som på engelska. Men jag får offra mig. Det är ju skolan det handlar om. Nog om det.
Nu ska jag göra te & bara mysa ner mig i mitt fluffiga täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback