<

you cant see my heart

Först vill jag bara säga Grattis till Klara & Filip som blir hela 15 idag. :)
Kollade på film innan idag, Law Abiding Citizen sjuuukt bra film Gerard Butler är nog en av de bästa skådespelarna jag vet ! Iallafall, jag rekommenderar denna filmen starkt till alla! Helt otrolig film.
& nyligen kollade jag på Planet 51, Disney Pixars senaste film tror jag. Den var oxå jätte bra.
Jag riktigt njuter just nu, det ÖSREGNAR ute & små åskar eller små & små ganska kraftigt faktiskt.
Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng & bara njuta av regndropparna som smattrar mot fönstret. Hoppas man kan vakna upp till det oxå. Älskar regn !
Så nu säger jag godnatt för mig & hoppas alla drömmer om mig (: i know i will *hohoho*
Filip är idioten i rosa längst upp till vänster (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback