<

Dagen :D

Var på super humör tills de två sista lektionerna..
Aja, efter skolan åkte jag, olivia,eva & madde in till björkvik & sprang runder där inne tills 18:30 då p95 skulle spela innebandy match :D
Förlorade med 7-9 .. mot killar i rosa tröjor som Swenning säger xD
Efter matchen stack vi hem till Ramez där Mario & Voje oxå va.
Skit kul.
Olivia, fötterna XD
HAHAHAHAHAHAH, fyfan vad vi garvade.
:D
Sen typ en liten stund innan vi skulle stick så kom Kenan, Bajram & Saaba dit .
Olivia & Eva skulle egentligen åka med oss hem, fast dom stannade kvar :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.
Kanske vara med bögporr eller något, vem vet ? ;)
- Jag vet..inte :D

Hahaha, jag är för bra (h)

aja, inga bilder idag faktiskt :o

Så vit mamma är om ni kollar på mig & Ilias XD

Kommentarer
Postat av: föttuuurnaaa

hahHAHAHAH, fötterna va gulliga :D hahahah , mMm (a)

om du vill va så höööör av dig bög <3

lavio

2010-02-13 @ 13:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback