<

G'night peeps !

Har varit en lång dag.
Skola, sen eslöv med Amanda.
Åt på Donken.
Åkt buss.
Åkt tåg.
Ja,  åkt bil.
Det ni, försök ni göra det efter att ha fått en och en halv timmes sömn i natt ;)
Har varit helt flummig idag.
Typ..blivit bärd av ilir för att jag inte ville vara kort ? :s
Skrattat så jag höll på att dö för ordet kattzer, hahaha skrattar fan nu oxå xd
Ritade franska revolutionen i mitt SO häfte.
Har en hund på mitt engelska häfte ?
Ja, dagen har varit sjuk.
Plus fyller vicky & danne år idag !
Byxmyndiga väfän ! :D

Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen.


Nej seriöst nu, g'night alla söta människor i världen.
DEATH till er fula (6)
HAHAHA skämtade bara...eller gjorde jag -.^ <-- höjt ögonbryn (i)

nightynighty peeps !


älskar mitt halsband !

Kommentarer
Postat av: älsklingen

mina bröst (a)

2010-02-02 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback