<

stutie besök med klassen i lund + kyla = öroninflammation.

Var i lund igår med klass 8 . Min grupp var först på LTH och där var helt klart roligast. Gjorde ultraljud på min mage, lödade & massa annat skoj. När vi skulle till Kulturen så skulle vi gå en väg som tog typ 20 min.
Men jag vicky becca & amanda orkade inte så vi tog bussen istället & var framme efter tio minuter.
Så känn på den suckers ! :D
När vi var framme hade vi en halv timme kvar så vi gick in på H&M, gina & carlings.
Slutade med att vi fick springa tillbaka.
Kulturen sög så jävla hårt.
Ingen lyssnade på henne & vi gick runt utomhus & tack vare det har jag antagligen (är säker på det) öroninflammation.
Fick snöbollar på mig av omogna idioter..nämner inga namn, soptunna,jocke, nalle slimon osv osvosv...
När vi kom hem efter en kaos busstur så hämtade mamma mig.
Kom hem byte om och sånt kollade lite på Tv.
Sen somnade jag på soffan & när jag vaknar har jag feber .. (yy'
Men gick upp och skrev färdigt mitt SO arbete & skickade iväg det till Carolina.
Så nu slipper jag tänka på det.
Idag blev det ingen skola för min del.
Har haft feber hela natten  & tack vare det blev det inget jäger för min skull heller.. :(

Påminn mig att jag ska ringa Espreso House imorgon & fråga om praoplats :)

nej nu ska jag lägga mig & läsa eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback