<

Svaren till frågestunden is here !


Från Anonym; Vad fick dig att börja blogga ?
Och Vilka bloggar läser du ? :)
Svar; Jag har haft två bloggar tror jag ?.. Innan denna.
Den första glömde jag bort, & den andra blev borttagen :s
Men jag började blogga för jag gillar att skriva & för att jag såg det som ett sätt att kunna skriva av mig.
Ehm..jag läser ganska många bloggar faktiskt.
Kissie
Paow
Dessie
Amir
Foki
Kenza
Madde
Det finns andra
Fillysnopp
+ massa andra som jag kan länka senare :)

Från Anonym a.k.a Caisa ; Har din kille stor snopp ? :D
Svar ; Pervers lilla unge caisa , thats for me to know and for you to never find out ;)

Från Mirre; Ditt löshår du har på vissa bilder är det riktigt eller syntetiskt?
Och vad kostar det att göra ? Om du gjorde det hos frisör vill säga ;)
din blogg äger, btw ...
Svar ; Det är riktigt, har haft syntetisk & det brände jag & Olivia upp förra året :D
Ehm, jag köper mitt på Globiskos i Malmö & det kostar för ett halvt packet & 8 klämmor
480 eller 518 kr om jag minns rätt. Bra butik faktiskt, han hjälper en hitta rätt färg till ens hår osv..
Hos frisörer ligger priserna allt mellan 1500 & uppåt, beroende på hur tjockt hår du har & hur långt du vill ha det .
Haha tack :)

Anonym ; Är du 95a bara :$ ;)
Svar; Ja faktiskt, vadå då ? :)

Anonym ; Vad kostade din systemkamera ? :D
Svar; 6000 kr :)

Anonym ; Har du prövat röka någon gång ? :$
Konstig fråga kanske,
Svar; Ja det har jag, & det finns dom gånger då jag gör det oxå.
Inget man är stolt över precis, men mår man skit så gör man..

Anonym ; Vet du åldersgränsen till jäger ? :$
Svar; Ja det gör jag. Såkallar "fjortisjäger" Är 96-94 detta året dvs.
Sen finns där ju 16-18 oxå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, okej :)

2010-02-13 @ 16:36:08
Postat av: Caisa

OUPS (A)

2010-02-15 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback