<

wait for you ...

Vaknade idag & var så jävla utmattad att jag bara somnade om igen :$
Vaknade igen vid..11 tror jag ?
Gick upp & kollade på 7th heaven.
Efter det så städade jag lite & åt upp sorbeten.
Mums !
Tränade på matten & skrev på SO arbetet.
Gjorde lite franska oxå !
Flittiga amina :D
Klockan tre började mitt favoritprogram, Ghost Whisperer.
Älskar programet !
Sen That 70's Show.
Mat sen, skrev lite mer på SOn.
Gjorde massa annat oxå, men det minns jag inte (a)
Saknar Tobias gör jag oxå ! :o
Nej, om man ska lägga sig nu ..
Japp det ska man, ska fortsätta läsa min bok (aa'
G'night infants ! :D


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad flitig du är lilla myra! Har du bra betyg?

2010-02-20 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback