<

01-01-10

Nyår spenderades med Amanda, Frida, Vicky, Anden, Emanuel, Calle, Adam, Pent, Klara, Lukas & typ två till som jag inte minns vad dom hette (aa'
Massa flumm & så, va inne hos Amandas grannar och smällde raketer. Mysigt att få spendera nyår med sin bäste vän. (L)
Kan inte säga att det var det bästa, men dåligt var det inte. Eller iaf inte till en början. Sen sög allt så jävla hårt.
Varför vill jag inte säga, det är personligt. Dom som vet, är de enda som kommer att veta oxå.
Vill inte skriva mer nu. Är verkligen inte på humör. Hade kameran med mig som tur var, så här kommer lite bilder på mig, Amanda & Frida.

no comments...


ett djur som gör dipa x))


Frida i sin helhet :D


Rauwr (aa'


Ja..lev med det.


Tjockis mat in my (L)


tjockis vid datorn (aa'


hahahaha, hallå cepebarn (yy'


Min importerade brazilianare.



Epic fail på mig..


Don't ask...


Hahaha, amanda vs. Triffe XD


Whuuut ?



Kolla vad söt amanda var när hon var beeeebis :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback