<

blä för måndagar...

Hatar verkligen måndagar, så sega.
Iaf, skola idag igen.
Hade redovisning redan första lektionen och på det var det jag som fick börja...
Men det gick bra !
Sen på engelskan så lyssnade & läste vi mest.
Eller ja, jag och ellen flummade mest runder.
Sen hade vi teknik..sista chansen att göra klar sin ljussläckar sak.
Är redan klar med min ska bara göra klart ritningen.
Haha, filip tog sönder evas uppfinning XD
På lunchen så tog amanda min mat...ingen chock där inte (:
Fast, jag gav igen på henne (hh'
På EV så var det kaos, lekte typ någon stolrund lek sen mördare & fyra i soffan.
Jävligt kul & drygt..
SO sen, garvade satan med eva då.
Skrattar bara jag tänker på det XD
+ att slimon hällde vatten på mig.. .__.
Nej nu ska jag fixa HK läxan som jag har förhör på imorgon första lektionen t.o.m :o

Fick bli en bild på mig och amanda påväg till Lund





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback