<

Do da day !

Tadam, i'm still alive (;
Haha så snabbt blir ni inte av med mig ;D
Är trött idag, faktiskt mer än vanligt.
Imorgon blir det antagligen att man åker iväg med modern min.
Man är ju inte mammas lilla flicka för inget (aa'
Iallafall, är irriterad som bara fan.
Varför tänker jag inte säga till någon !
För när man berättar för någon så blir det bara 10 gånger värre..

En söt bild på mamma, med en nyvaken & mycket brun amina i bakgrunden..skit i fettet,
Plus att jag har blonda+ solblekt hår på bilden. Ta mig tbx..



Kommentarer
Postat av: Anonym

thaha, gullig mamma där :)

2010-01-21 @ 22:00:44
Postat av: Anonym

thaha, gullig mamma där :)

2010-01-21 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback