<

dont resent me when you're feeling empty..

vill bara ha sommar !

Ingen skola för min del idag.
Knappt sovit inatt tack vare min fkn mensvärk.
Vet inte om jag kommer imorgon, får se hur ont jag har.
Jävla snöoväder vi har oxå, fan för jävligt ...
Blir så deprimerad !
aja, tog mig en lååååång varm dusch innan idag.
& nu känner jag mig så ren & fräsh!
Har gjort lite matte oxå, känner mig ytterst duktig  :)

Här kommer lite bilder som jag tagit, men inte lagt ut :D

minns inte varför hon låg på golvet .. 8))


julavslutningen i sal 4/5 (:


amanda äter choklad, bara så alla förstår varför hon ser så chockad ut (:


amandas tåstrumpor som jag älskar att ha på mig ((:



feel the burn älskling, det heter visst frukostBULLAR :D


dröm säng (aa'


ikea med amanda !




twinis !


judemössa !


naw, elektriskt hår XD


hahahahaha  Isak engdahl somnade på lektionen XD


amanda, trött+hungrig...



ellens spott ..


amandas bulldeg 8)


mina & ralles lyckade bullar


swenningböj på franskan (yy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback