<

Hiss&Diss amina style (yy'



topshop ; visst har dom snygga kläder, otroligt snygga för den delen!
Men dom är så himla dyra ! Seriöst, vem under 18 har råd att köpa t.ex ett linne för 200 :- när man kan hitta ett på pricken likt linne på typ bikbok/gina.
Känns otroligt onödigt.


Illamående ; Hatar det, hatar det så j*vla mycket ! Själv spyr man ju varje timme typ.
Men det roliga är att jag har varken ont i magen eller illamående. Jag bara kräker.
Känns otroligt läskigt.
Börjar tro jag är gravid, men det är omöjligt.
Har haft mens och allt sånt.
Plus, har inte haft sex en första helgen i december...




Tobias ; Hands down ! Han är den bästa pojkvännen en tjej kan ha! Han stötar mig igenom allt, hur jävla idiotiska ideer jag än får.
Och tro mig, jag har haft en del sjuka ideer i mitt huvud..

2½ men ; avgudar serien ! Så j*vla satans bra den är.
Sjukt roligt oxå. Plus, min unge ska vara som Jack.
Asså inte liksa tjock men lika dum ska den vara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback