<

lördags kul med flickorna! + isak&filip..

Japp, vaknade vid 10 idag, gick upp och åt frukost sen la jag mig igen.
vid 11 ringde älskling & så pratade vi lite..behövdes verkligen...
Mamma, pappa & ilias körde till malmö för att lämna tröjor och kolla på systemkamera till mig (aa'
Jaa...kollade på So you think you can dance reprisen på TV sen gick jag i duschen.
Fixade mig och så, ja sen kollade jag på Glee reprisen.
Olivia messade mig sen och frågade om jag ville göra något ikv, vilket jag ville.
Gick och möte henne vid kvart i sex.
Sen gick vi hem till Madde.
Satt och pratade en massa, sen gick vi upp på hennes rum & lyssnade på musik & spelade in en video.
Vilket ni ALDRIG  kommer få se (6)
Eller vem vet, jag kanske blir snäll & låter er få ta en titt på den (;
Skämt osido..
Vid halv nio stack vi ut, & ja.
Var på preem lite.
Sen gick vi vidare till Filips place, där Isak var oxå.
Vi hade trevligt trevligt.
Massa skratt :)
Madde? Kommer du ihåg ; " Det är synd om dom i Haiti eller alla afrika barn. Men inte dig din lilla transa."
Hahaha så jävla kul x)
Olivias pappa kom & hämtade oss vid 00:10 ?
Körde hem mig & Madde.
Och nu sitter jag här...trött som påskharen under påskafton när han delat ut ägg till de små barnen & satt på deras mammor när han ändå var igång.
HAHAHA, var fan fick jag det ifrån ?
Aja, det bevisar bara hur trött jag är.
Btw, är det någon som kan fixa Voddler till mig ?
OOOOOOh har ni sätt reklamerna för Voddler ?
HAHAHHA sems bond XD
Nej nu är jag i seriöst behov av en säng.
God natt alla små nattlinnen (a)

En sommar bild från Turkiet bjuder jag på igen (aa'

Kommentarer
Postat av: madde :*

hahahaha, ja det var så jävla kul xd

synd bara att vi inte fick skicka det :(

tack för dagen tjejer :))<3

2010-01-24 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback