<

Möndag för er som inte visste (;

Skolan idag ägde !
Skrattade som bara F-A-N på elevensval XD
Asså fyfan, " oh det luktar faktiskt !"
Och david igen ; " Oj, man skulle öppna ögonen"
Hahah seriöst, sjukaste klassen :)
När jag kom hem, tack så mycket för skjutsen Madde :D
Iaf, när jag kom hem så kollade jag på Ghost Whisper.
Älskar den serien.
Sen kollade jag på That 70's show & sen kom pappa hem så vi åt.
Plus att jag snacka med pappa om att Tobias skulle få komma hit.
Jag har mensvärk som fan + PMS på allt.
Har fixat HK läxan & franskan.
Sen gör jag resten imorgon..
Det ska jag faktiskt verkligen göra (H)

Min på lördag :D
Bild av NIKON L100

Nu ska lilla jag göra mig i ordning för natten (y)

Kommentarer
Postat av: madde

haha lugnt,vi har gjort så i typ ett år nu ju känns det som xd

& plus, det är kul att vi börjat umgås lite mera nu (: <3

2010-01-25 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback