<

peace out & godnatt !

Nu ska lilla amina nanna kudden !
Imorgon är det 3 månader sen det blev Amina&Tobias.
& i över imorgon fyller jag, lovias & oscar år + inflames !
- Grattis till oss liksom ? ;D
Imorgon så ska jag inte göra ett skit, eller jo.
Ska se om mina små flickor Eva&Olivia vill leka lite.
+ att jag ska nog träna med Amanda.
Känner ett behov av att köpa en LV väska!

10 sanningar om mig.

1.
Jag hatar när folk är sura/arga/besvikna på mig.
2. Jag är duktig på att sätta höga krav på mig själv, & blir deprimerad när jag inte lyckas.
3. Efter jag ätit på donken eller BK, så äter jag inte på flera dagar efter.
4. Jag har ALDRIG varit så kär som jag är nu.
5. Älskar kläder, speciellt, skor&väskor.
6. Gillar faktiskt min hudfärg (aa'
7. Vill ha långt hår.
8. Vill bli journalist
9. När jag läst klart i skolan så ska jag ta ett år & bara resa till de platser jag vill.
10. Jag är mörkrädd ;$





Kommentarer
Postat av: Ebbbbba

och isånafall får ni lägga in bilder om du är med dom, thihi ;)

2010-01-29 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback