<

Söndag med amanda :)

Ja, som rubriken säger så var jag med Amanda idag.
Skulle egentligen in till Nova, men det sket sig.
Aja, imorgon ska vi in till Eslöv (yy'
Amanda kom hit vid..tre ? kanske.
Va här i någon minut tills vi bestämde oss för att vandra till hardy's för att äta lite.
På vägen dit gick vi inom vår lilla sjuka Becca.
Sa till henne att hon skulle stanna hem & bli frisk.
Sen gick vi vidare.
Skämde ut oss, gjorde vi oxå.
Eller ja, mest jag. (A)
Iaf, efter vi ätit så traskade vi till Isak för att se om han levde.
Vilket han gjorde.
Så vi var där lite & kollade på massa videos.
Vid halv sex började vi gå hem till mig för Amandas mamma skulle hämta henne vid kvart i sex.
Kom hem & så var Amanda här någon stund sen kom Paula och hämtade henne.

När Amanda åkt så började jag leka lite med min nya kamera ;)
Och ja, nu sitter jag här..ansiktsmask i fejset & en cola i min hand.
Livet kan inte bli bättre :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback