<

vet inte längre...

Vet inte hur mycket mer av detta jag klarar av, försöker vara stark men det är svårt att hålla sig uppe när benen skakar under en.
Att försöka vara stark för inte bara en själv utan en till.
Det är det svåraste du kan göra.
Känna motgångar hela tiden, det är vad jag upplever dagligen.
Det är inte lätt.
Men jag tar mig nätt och jämnt igenom det varje dag.
Det är bara att vakna varje morgon, klistra på fake smilet och möta livet.
Inget mer man kan göra.
Livet är svårt, det får man veta redan vid födslen.
Så varför skulle det bli lätt nu ?
Nu när man är så upp över öronen kär.
Precis, varför ?
Det är bara att acceptera livet som det är.
Jag hör hela tiden : Amina du är bara 14, du är varken myndig eller mogen att fatta vissa beslut.
Men det är jag faktiskt.
Jag vet vad jag vill i livet, inget kan ändra på det.
Så alltså är jag inte för liten.

behövde få skriva av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback