<

Addiction

Jag har blivit helt beroende av att shoppa på nätet ! Men alltså dom har så sjuuukt snygga saker på typ, Nelly&Modekungen. Så det är ju inte så farligt faktiskt (a'
Var med Vicky,Amanda,Eva,Emil&Emil idag oxå. Skit kul som vanligt. Imorgon blir det en chill dag. Bara vara hemma liksom, absolut inte göra något alls. Sen på fredag blir det hbg festivalen med flickorna.
FYFAN VAD JAG ÄR SUGEN PÅ LAXSALLAD!
Ska fan göra det imorgon, :D
Ska faktiskt lägga mig snart, är skit trött & mamma väcker ju en fan vid halv elva så sova ut får jag ju inte ..
Liiite drygt faktiskt .
Alltså jag ska ha en convers väska !
Usch åh fy vad jag vill ha saker nu.
Nej nu får jag lugna mig lite & spara pengar.. (a'
9 månader idag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback