<

du är en ängel utan vingar

Åkte till Casablanca igår morse,skulle hämta Issa & lille Adam på flygplatsen. Men flyget var försenat från Spanien så vi åkte till Farmor istället. När vi kom så åt vi lunch & bara satt & dog i värmen.
Lekte lite med lilla Hind när hon vaknade, ha jag har världens sötaste kusin !
Vid tre åkte pappa till flygplatsen & hämtade dom. När dom kom tillbaka så satt vi & pratade lite med Issa medans Adam sov. När han vaknade så drog kaoset igång, två ett åringar som båda håller på att lära sig att gå. Det var små tjocka bebisar överallt, var man än gick. Alltså dom är så jävla söta ! Ingen har lika söta kusiner som jag har 8)
Iallafall, somnade typ vid halv ett-ett igår. & vaknade vid elva, åt frukost & nu chillar vi bara runt i värmen.
Hind sover & Adam är hos sin mormor så finns inga roliga små bebisar att leka med. & resten av mina kusiner vet jag inte var dom är :o eller jo, Mediha surar där uppe, Omar sover, Fatima hjälper till i köket & mohrsin & sohil är hemma. Äsch får väll hoppas på att pappa kommer snart så vi kan gå till Bazaren & shoppa (a'
Älskar att shoppa i Casablanca, dom har allt du kan tänka dig vela ha! Jag SKA ha en Louis Vitton väska, visst den är inte äkta, men vem bryr sig? + behöver jag ny plånbok, den jag har nu är jätte sliten. Ska även handla något till älskling, vad får ni veta sen ;)
Nä, nu får jag nog sluta skriva & göra något annat. Ber faktiskt lite om ursäkt för en så dålig uppdatering, men liksom jag vill gärna spendera lite tid med min släkt, har ju inte varit här på två år typ :o

3 månader kvar (a' haha


Jag, Swenning & my daddy !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback