<

@ happyland

Åker tyvärr hem imorgon, & jag har inte uppdaterat på över länge. Men jag är faktiskt med min pojkvän & när jag är med honom fokuserar jag på honom endast. Sitter inte precis vid datorn då.
Kom hit förra lördagen efter att ha väntat i Norrköping i si sådär två timmar för att SJ fuckat upp sig (som vanligt)
Gjorde inte så mycket, kollade på Paranormal Activity & någon skräck till.
På söndagen hände heller inte så mycke*damparpåmoijsjamande* vi njöt mest av att vara tillsammans.
Måndag hände heller inget speciellt, men tisdag förmiddag kom Igge, Tobias storasyster Annas pojkvän & hämtade oss för vi skulle sova hos dem i några dagar. Så vid halv ett så bar det av till Brandberget, sthlms förort ;)
Faktiskt jätte mysigt, såg lite av Globen från balkongen & även lite av grönan. På kvällen stack vi in till östermalm & gick lite i stan för att sen gå på bio & se Eclips. Den var bra, fast jag är övertygad om att fjärde filmen kommer äga mer ! På onsdagen gjorde vi inget mer än att kolla film & umgås med Tobias syster, barn & Igge.
Tordags så var vi på stranden & sedan på kvällen åkte vi till Kista gallerian & shoppade.
Sen på fredagen åkte vi hem. Igår degade vi mest runt & på kvällen kom Helena&Bengt hem från Tyskland.
Vaknade vid tio idag men somnade om till två. Gick upp & duschade, fixade mig & sen kom Tobias syster Anneli,pojkvännen Kari & sonen Felix. Sendan kom Pia, Tobias moster & lämnade blommer till Bengt. Som faktiskt fylller år idag ( månaden den 26 ) Sen kom andra systern Lotta & hennes fem barn & senare kom Anna & co.
Det var kul, & vid åtta stack jag & Tobias till Vagnhärda & köpte jordgubbar :)
Nu sitter vi bara & segar framför TV & dricker varsin  Cider & bara njuter av livet.
Jag&Älskling som diskuterar något ganska oviktigt.
Jag & lilla Sebbe
Tobias,Anna & Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback