<

I found you, finally !

Är hemma, fyfan alltså. Känns hemskt att vara det.
Visst har jag saknar alla min underbara vänner, men att vara med Tobias är verkligen något speciellt.
Det är som att vara med din absolut bästa vän som nu råkar vara din pojkvän ! Helt underbart.
Vi kan bara sitta tysta & kolla TV i timmar, vi behöver inte prata & vara snutti gullgull med varandra hela tiden & det älskar jag med oss. & fyfan vad vi skrattar tillsammans. Om nu bara visst hur vår humor är. Alltså jag as garvade i typ 45 min åt hur han andades när vi skulle sova + att han blåste på mig 8) Lovely, just absolutly lovely.
Like, Oh My God I'm so in love, I found you, finally. You make me wanna say :D
Känns för jävligt att behöva sova själv igen .. älskar att sova i Tobias famn, fast att vi ibland bråkar om platsen i sängen..men det är en annan historia. Ska försöka övertala mami&papi om att han ska få komma ner denna eller nästa vecka (a)
Annars ses vi inte förren 10 september då jag åker upp dagen innan hans födelse dag & stannar helgen.
Mamma kanske oxå ska följa med ! :D
Plus att han kommer ner helgen efter (h)
på torsdag har vi varit tillsammans en hel graviditet ;)
Nu ska jag lägg mig i en TOM säng, utan någon att hålla om mig..& kolla på Remember Me.

Starkare än kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback