<

Im S.V.I.P - super v.i.p

Sitter här i min ensamhet & längtar efter min other half...en liten tröst är ju att jag pratar med honom i telefon just nu. Men det är inte det samma som att sitta bredvid honom med hans armar om en .. :(
Fedt jävla f*cking kul idag alltså, skratta så jag höll på att dö...typ. Haha, var först med Amanda & vi gjorde sallad, som Amanda delade med en sax? xD Såg typ ut som kräm eller något, men det var gott 8) Efter det så gick vi upp på hennes rum & var typ extremt flickiga av oss...vi målade naglarna (a' Skit fint blev det, men haha såg inte så ut i början (y' Sen smsade eva & frågade om vi ville träffas & det ville vi så vi gick & mötte henne. En liten stund efter att vi kommit tbx till Amanda ringer Amandas boy Emil a.k.a Chubaka ;) Haha han ville komma över  & det gjorde han.Lite senare kom andra Emil, gick ut & sånt & jag hade skit kul med en gigantiskt sax ! Mycket skratt idag. Imorgon blir det säkert mer ! Haha. Nu ska jag fortsätta glida rundor på internet & hoppas på att jag snart blir trött.
G'night peep's !
Adidas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback