<

imorgon åker jag !

Förlåt för att jag inte uppdaterat på två dagar, men har inte kunnat komma in på bloggen.
Blev marknaden i fredags med Abdul, Lotta, Jasmin&Oliver. Mycket mysigt, fick en klocka & serum till håret & ngn olja till ansiktet. Åt nyss, eller åt &åt, åt bara lite sallad...måste ju tänka på figuren. Sitter & klickar hem lite kläder & smyken från Nelly.com, har även beställt nytt löshår från Rapunzel of Sweden samtidigt som jag gör allt detta så håller jag ett öga på lilla Hind som leker så snällt på golvet framför mig. Pappa Tarek har dragit ut en tand, utan bedövning så han tog nyss två panodil & ska sova lite, & mamma Cindy sitter där nere med min mamma & pratar så snäll som jag är så passar jag henne, jag är superkusinen (H)
Imorgon blir det hemfärd, åker från Casablancas flygplats 14:05 & är väl i Portugal 16:30 & mitt nästa flyg till Kastrup går 17:15, men jag ska åka från samma terminal som jag kommer in i så det blir inte så svårt.
Landar i Kastrup 22:05, men är inte i Höör förren 00:02. Har verkligen en lång dag framför mig..
Ikväll ska, min familj + Tareks familj ut & äta på KFC, mums! Synd att vi inte har det i Sverige..
Det enda som hörs just nu är Hinds belåtna smakande när hon äter två st. Danon, haha så söt !
Nu är jag mycket glad, har fått allt jag ville ha från Nelly. Kan inte bli lyckligare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback