<

Isch, jag hade ju en blogg...

Rubriken säger det mesta över hur jag känner just nu.
Täppt i näsan, ont i hals&huvud fryser gör jag oxå, japp ni gissade rätt...Amina har blivit förkyld, again !
Fast det positiva är att den 24 augusti kl 15:30 ska jag klippa & färga håret + löshåret :D Allt det blir typ 680 kronor så, dyrt är det ju inte :D Plus Hår Studio 7 är bäst !
& imorgon drar jag, Amanda, Eva & Vicky till Helsingborgs festivalen. Så det blir väl att gå upp vid tio ?
Usch, haha nu måste jag verkligen sova, med tanke på när jag ska upp & hur seg jag är.
Haha, råkade väcka älskling innan...han sov när jag ringde & så svarade han & lät helt liten & oskyldig. - varför skriver jag detta här? Detta är bara dagboksmaterial..
Jag är seriöst världens bästa flickvän ! Nej men, har redan köpt älskling 17 års present & hans ett års present.
Yes, I'm amazing.
Hell Yeah, I look good without make up on !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback