<

Kaos.

Är glad att vara hemma !
Kan inte precis säga att resan gick felfri, försenad från Portugal, massa skit i Casablanca.
Missade tåget som gick direkt till Höör, väntade i Malmö en timme, var hemma vid nästan halv 3 ..
Vaknade vid halv ett idag, sega mest rundor i huset..sen ringde mami så jag pratade med henne lite, saknar faktiskt mamma redan :( min mamma är faktiskt mitt allt ! & jag skäms inte över att erkänna det ! :D
Ebba kom till mig vid två något, började bleka mitt hår då..kanske en halv timme senare kom Eva&Vicky, haha, alltså mitt hår va gult/orange så vi cyklade in till Höör för att köpa färg..tror du inte vi tar en nyans för jävla ljus, & det märkte vi när det var klart, hade typ karamell färgat hår -.- så vi begav oss till Ica för att köpa ny färg, blev Mochabrun denna gången , skulle egentligen färga det imorgon, men jag kunde inte vänta så jag gjorde det nyss. & Vicky var här nyss med, så hon hjälpte mig. Nu är det fint igen, kanske lite mörkt men älskling ska slinga det när jag åker upp till honom + kommer ju håret blekas i håret, så det kommer bli skit snyggt !
Hämtade även ut mina kläder från Nelly.com kommer visa dom senare tror jag ..
SJ krånglar som vanligt så nu är det typ problem med förbindelseskitet så måste ringa dom imorgon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback