<

Ouarzazet i två dagar ._.

I Torsdags morse vaknade man sex marockans tid & sju svensk. Fixade mig lite & packade ner det sista.
Klockan sju stod vi utanför abdul & väntade på att dom skulle packa in det sista i bilen, sen bar det först av till Marrackes. Hatar verkligen den staden, usch ! Varmt & svettigt var det. Sedan drog det vidare till Ouarzazet som ligger i bergen, jävligt dryg resa dit, körde på atlas berget & fy vad fint det är. Men varmt var det med, höll på att dö.
Morgonen där på så skulle vi egentligen bara kolla in film studion där många kända filmer är gjorda, bl.a Arn, The Hills Have Eyes 2 m.m. Men pappa hade blivit magsjuk p.g.a dålig mat & jag var med sjuk men Jasmin fixade medicin till mig så jag hämtade mig snabbt men inte pappa. Iallafall, så jag & mamma tog den rundturen medans pappa låg & sov vid poolen & Jasmin+familj hämtade badkläder.
Helt coolt var det !
På kvällen vaknade pappa till liv så vi gick ut lite, skit mysigt.
Imorse vaknade vi vid nio & åt frukost vi halv tio.
Kom inte iväg förrens vid halv elva-elva.
Fett varmt var det, höll på att dö nu med. Fast på något sätt kändes det som att tiden gick lite snabbare.

Imorgon blir det Casablanca & hämta Issa & Adam från flygplatsen & sen hem & sova hos farmor.
Kommer faktiskt ha datorn med mig denna gången.

9 dagar kvar tills jag åker hem !



Without you I am dying ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback