<

Veckans skönhets tips.

Briljant som jag är så kom jag på att jag kan ju ha veckans skönhets tips varje vecka, där både jag & ni läsare får komma med era bästa skönhets tips ! :D
Veckans tips !
  • När du gör inpackning till håret så handdukstorka det först innan du sätter i det, för annars tar inte håret åt sig all näring som finns där i, plus så ska man befinna sig på ett varmt ställe t.ex. bastu eller något liknande. Men alla har ju ingen bastu hemma så då kan man bara vira en handduk runt håret & sen fortsätta med vad du gjorde.
  • Smörj in din hud med återfuktande kräm före & efter solning. Ett; brännan ser jämnare & glänsigare ut. Två; du torkar inte ut huden & den blir hela tiden återfuktad. Själv använder jag Dove Viseble Effect.
  • Även för att få en snygg bränna så ska man smörja in sig i olivolja med citron i . Funkar utmärkt, men inte för dom som har nordisk hy, är bleka eller har röda pigment för ni kommer bränna er. Extremt mycket !
Så, där har ni veckans tre skönhets tips. Hoppas ni gillar dom, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback